Μηνορραγία
20/01/2014
Ακράτεια ούρων και χαλάρωση του κόλπου
20/01/2014
Εμφάνιση Όλων

Ουρική ακράτεια

Η ουρική ακράτεια είναι η αθέλητη απώλεια ούρων από την ουροδόχο κύστη, η οποία αποτελεί όχι μόνο πρόβλημα υγιεινής αλλά και κοινωνικό πρόβλημα. Το πρόβλημα ελέγχου της ουροδόχου κύστης επηρεάζει περίπου 17 εκατομμύρια ανθρώπους στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Μπορεί να είναι αιτία άγχους και κοινωνικής ντροπής και μπορεί να περιορίσει τις κοινωνικές και καθημερινές δραστηριότητες ενός ανθρώπου. Ευτυχώς, οι περισσότερες από αυτές τις παθήσεις μπορούν να γιατρευτούν. Παρόλα αυτά, το πρώτο βήμα για τη θεραπεία αυτής της πάθησης είναι η αναγνώριση του προβλήματος και μετά η απόφαση του να δείτε τον γιατρό που έχει εκπαιδευτεί κατάλληλα για να θεραπεύσει αυτή την πάθηση.

Dr. Πολύζος
Ο Παναγιώτης Πολύζος είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Παν/μίου Αθηνών. Ως Επιμελητής του Τμ. Ανθρώπινης Αναπαραγωγής στο Hammersmith University Hospital-Λονδίνου με τον διάσημο Prof. Lord Robert Winston, ειδικεύτηκε στην εξωσωματική γονιμοποίηση, σε θέματα γονιμότητας & στη λαπαροσκοπική-υστεροσκοπική χειρουργική. Διετέλεσε Ειδικός Επιμελητής του Kings College Hospital-Λονδίνου στο Fetal Medicine Foundation με τον παγκοσμίου φήμης Prof. Kypros Nikolaides & εξειδικεύτηκε στην εμβρυομητρική ιατρική αποκτώντας ευρύτατη εμπειρία στη μαιευτική & γυν/κή υπερηχογραφία, στις διαγνωστικές επεμβάσεις (αμνιοπαρακέντηση, βιοψία τροφοβλάστης, λήψη εμβρυϊκού αίματος) & στη μαιευτική κυήσεων υψηλού κινδύνου (δίδυμη, τρίδυμη κύηση κ.λπ.). Σήμερα δραστηριοποιείται στην Μονάδα Εξωσωματικής Γονιμοποίησης του Μαιευτηρίου Ιασώ - Institute of Life & ως επιστημονικός συνεργάτης & σύμβουλος εμβρυομητρικής ιατρικής στο μαιευτήριο Ιασώ.