Πρόκειται για χρόνια λοίμωξη (πυελική φλεγμονή) που προσβάλλει τη μήτρα, τις σάλπιγγες και τα γειτονικά όργανα στην περιοχή της πυέλου, όπως τις ωοθήκες και το έντερο.

Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν πόνο στο κατώτερο τμήμα της κοιλίας, συχνά αμφοτερόπλευρο (δηλαδή και στις δύο μεριές), που συνοδεύεται από οσφυαλγία.

Μερικές ασθενείς αναφέρουν πόνο κατά την ούρηση, ενόχληση κατά τη σεξουαλική επαφή, κολπική έκκριση και πόνο κατά την κένωση του εντέρου.

Η φλεγμονώδης νόσος της πυέλου μπορεί να προκληθεί από σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα ή από λοίμωξη σε γειτονικό όργανο, π.χ. στη σκωληκοειδή απόφυση. Μερικές φορές είναι δευτεροπαθής λόγω συστηματικής λοίμωξης που μεταφέρεται από άλλο μέρος του σώματος στην πύελο με την κυκλοφορία του αίματος.

Η διάγνωση γίνεται συνήθως με βάση το ιατρικό ιστορικό, τη φυσική εξέταση, τις εξετάσεις αίματος και επιχρίσματα που λαμβάνονται από τον κόλπο, τον τράχηλο της μήτρας και, μερικές φορές, από την ουρήθρα (το σωλήνα που συνδέει την ουροδόχο κύστη με το εξωτερικό περιβάλλον) για βακτηριολογική εξέταση. Άλλες εξετάσεις που μπορεί να γίνουν είναι το υπερηχογράφημα και η λαπαροσκόπηση. Τα χλαμύδια είναι η συνήθης αιτία, καθώς ανευρίσκεται σε 50% των περιπτώσεων. Η γονόρροια είναι επίσης αρκετά συχνή. Ωστόσο, περίπου σε 20% των ασθενών δεν ανευρίσκεται σαφής αιτία.

Η θεραπεία περιλαμβάνει χορήγηση δύο διαφορετικών ειδών αντιβιοτικών παράλληλα, καθώς και χορήγηση αναλγητικών φαρμάκων.

Αν έχετε τώρα ή είχατε στο παρελθόν φλεγμονώδη νόσο της πυέλου (ή πυελική φλεγμονή) και επιθυμείτε να λάβετε πιο αναλυτικές πληροφορίες για το πρόβλημά σας, παρακαλούμε να εγγραφείτε στην ασφαλή υπηρεσία μας και να συμπληρώσετε το δομημένο ερωτηματολόγιο. Μετά από αυτό, θα λάβετε αναλυτικές και βασισμένες σε ιατρικές μελέτες πληροφορίες που αφορούν ειδικά την περίπτωσή σας και, πιο συγκεκριμένα, πληροφορίες για τη διάγνωση, τη θεραπεία, την πρόληψη και τις επιπτώσεις αυτής της φλεγμονής στην υγεία σας. Οι σχετικές πληροφορίες θα δοθούν προσωπικά σε σας από ειδικό επαγγελματία στο χώρο με πολυετή εμπειρία.

Συνδυαστικά Αντισυλληπτικά Χάπια

Τι είναι; Τα συνδυαστικά αντισυλληπτικά χάπια, γνωστά και ως “το γυναικείο χάπι”, είναι σκευάσματα που περιέχουν οιστρογόνα και προγεστερόνη. Τα συνδυαστικά αντισυλληπτικά χάπια εμποδίζουν τις

Εμμηνορρυσιακός κύκλος

Εμμηνορρυσιακός Κύκλος

Τι είναι φυσιολογικό και τι όχι; Ο εμμηνορρυσιακός  κύκλος  της κάθε γυναίκας μας λέει  πολλά για την υγεία τους, τη γονιμότητα και την διατήρηση της.

Efthymia Dedes