Δρ. Παναγιώτης Πολύζος

Δρ. Παναγιώτης Πολύζος

Ο Γυναικολόγος Μαιευτήρας Παναγιώτης Πολύζος δραστηριοποιείται στο Institute of Life και στην Μονάδα Εξωσωματικής Γονιμοποίησης του Μαιευτηρίου Ιασώ.

Πλήρες Βιογραφικό Ιατρού

Αναζητάτε κάποιες απλές οδηγίες που θα ενισχύσουν τον στόχο που έχετε για φυσιολογική γονιμοποίηση; Αν ναι, αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν! Οι 3 πρώτες δεν αφορούν μόνο στη γονιμότητα, αλλά στη συνολική ενίσχυση της υγείας σας. Οι 2 τελευταίες απευθύνονται περισσότερο στην κατάκτηση του στόχου σας.

Δίαιτα

Το τι τρώτε καθημερινά επηρεάζει κάθε κύτταρο στο σώμα σας, συμπεριλαμβανομένων των ωαρίων και του σπέρματος. Αυτά αποτελούν την αρχική δομή του μελλοντικού σας παιδιού. Σκεφτείτε τι καταναλώνετε καθημερινά. Fast foods, μεταποιημένα συσκευασμένα τρόφιμα, γλυκά, κα. Αν καταναλώνετε αυτές τις τροφές, το σώμα σας μαθαίνει και στηρίζεται σε αυτές για να διατηρηθεί. Προσπαθήστε να ξεκινήσετε να επιλέγετε πιο υγιεινά τρόφιμα. Για ποιο λόγο να το κάνετε αυτό; Επειδή, η επεξεργασία των συσκευασμένων τροφίμων εμπεριέχει συντηρητικά, χρωστικές ουσίες, συνθετικά συστατικά, ζάχαρη και πολλά ακόμα. Αυτά τα συστατικά είναι βλαβερά για την υγεία σας και μπορεί να έχουν αρνητική επιρροή στην προσπάθεια σας να μείνετε έγκυος φυσιολογικά.

Γυμναστική

Υπάρχουν πολύ σημαντικοί λόγοι που αποδεικνύουν ό,τι η άσκηση ωφελεί την γονιμότητα. Η τακτική άσκηση ενδυναμώνει τους μύες, ενισχύει την άμυνα του οργανισμού, αυξάνει την ευελιξία, μειώνει το άγχος και βοηθάει στην αποβολή τοξινών από το σώμα. Είναι σημαντικό να γυμνάζεστε για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα. Βεβαιωθείτε ότι οι ασκήσεις που επιλέγετε προκαλούν ιδρώτα. Είναι ένας τρόπος με τον οποίο το σώμα αποβάλλει φυσικά τις τοξίνες. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά για την υγιή ισορροπία των ορμονών και ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος στα γεννητικά όργανα. Η τακτική άσκηση είναι επίσης ωφέλιμη για την προετοιμασία του σώματος για την περίοδο της εγκυμοσύνης και του τοκετού. Υπάρχουν πολλά είδη γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε, όπως yoga, pilates, ακόμα και το περπάτημα.

Θετικές επιλογές

Ο καθημερινός τρόπος ζωής σας επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τη σωματική, συναισθηματική, πνευματική και ψυχική ευεξία σας. Αντικαταστήστε κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, τον καφέ ή το αλκοόλ, με θετικές, υγιείς επιλογές που θα σας βοηθήσουν στον στόχο σας να μείνετε έγκυος.

Μακροπρόθεσμο πλάνο

Ένα από τα πιο ευεργετικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τον εαυτό σας είναι το να δημιουργήσετε ένα 3μηνιαίο ή 6μηνιαίο πλάνο βάζοντας μικρούς στόχους που θα σας βοηθήσουν στην προσπάθεια σας να μείνετε έγκυος φυσιολογικά. Συμπεριλάβετε σε αυτό μια δίαιτα, την γυμναστική και όποιες άλλες θετικές καθημερινές δραστηριότητες θέλετε να κάνετε. Όταν έχετε συμπληρώσει την λίστα με τις δράσεις, παρατηρήστε κάθε δραστηριότητα πόσο χρόνο μπορεί να σας πάρει και σε ποια φάση του πλάνου είναι καλύτερο να ενσωματωθεί. Τοποθετήστε το πλάνο σε ένα εμφανές σημείο που να μπορείτε να το βλέπετε καθημερινά και κρατήστε ένα ημερολόγιο με την πρόοδο σας, με σημειώσεις και με προσθήκες ή αλλαγές που πιστεύετε ό,τι πρέπει να γίνουν σε αυτό.

Συνέπεια

Η δίαιτα, η άσκηση, οι θεραπείες, ακόμα και τα συμπληρώματα διατροφής δεν μπορούν να είναι αποτελεσματικά αν δεν τα τηρείτε στην πάροδο του χρόνου. Έχετε περισσότερες πιθανότητες να επιτύχετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε αν είστε συνεπείς. Οι θεραπείες και τα συμπληρώματα διατροφής δεν μπορούν να δράσουν θετικά αν δεν τρέφεστε σωστά ή αν δεν γυμνάζεστε τακτικά. Όλες αυτές οι ενέργειες χρειάζονται χρόνο για να φέρουν αποτέλεσμα. Να θυμάστε ό,τι παίρνει περίπου 20 μέρες για να κόψετε μια κακή συνήθεια και να την αντικαταστήσετε με μια υγιή και θετική που θα σας συντροφεύει καθημερινά στη ζωή σας.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

πόνοι περιόδου

Πόνοι περιόδου

Τι είναι οι πόνοι περιόδου; Πολλές γυναίκες βιώνουν πόνο και ενόχληση κατά τη διάρκεια της περιόδου τους. Για τις περισσότερες, ο πόνος και το αίσθημα

Συνδυαστικά Αντισυλληπτικά Χάπια

Συνδυαστικά Αντισυλληπτικά Χάπια

Τι είναι; Τα συνδυαστικά αντισυλληπτικά χάπια, γνωστά και ως “το γυναικείο χάπι”, είναι σκευάσματα που περιέχουν οιστρογόνα και προγεστερόνη. Τα συνδυαστικά αντισυλληπτικά χάπια εμποδίζουν τις

Μίλησαν για τον γιατρό

Κατερινα Καραγκιοζη
Κατερινα Καραγκιοζη
23. Μάρτιος, 2023.
Dr. Nina Markoutsaki
Dr. Nina Markoutsaki
7. Φεβρουάριος, 2023.
Εξαιρετικός γυναικολόγος,up to date με τις νεότερες εξελίξεις στο πεδίο του,ευπρόσιτος κι επεξηγηματικός.Ευγενέστατο και πρόθυμο στην εξυπηρέτηση,το team των συνεργατών του.
pinelopi sanida
pinelopi sanida
2. Aρίλιος, 2022.
Είναι σπουδαίος γιατρός !
Rene L
Rene L
19. Iανουάριος, 2022.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΛΙΑΡΗ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΛΙΑΡΗ
15. Oκτώβριος, 2021.
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΛΕΓΑ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΛΕΓΑ
8. Φεβρουάριος, 2021.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΥΛΙΔΗ
17. Φεβρουάριος, 2020.
Άριστος γιατρός. Γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση, πρόθυμος να ακούσει και να απαντήσει σε όλες τις απορίες. Σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο ιατρείο.
elpi moy
elpi moy
10. Φεβρουάριος, 2020.
Εξαιρετικός γιατρός, ιατρείο υψηλών προδιαγραφών, άριστο προσωπικό, επαγγελματική φροντίδα.
Εριεττα Κοντακου
Εριεττα Κοντακου
10. Φεβρουάριος, 2020.
Εξαιρετικός γιατρός. Πολύ καλή συνεργασία.
Gina Perimeni
Gina Perimeni
10. Φεβρουάριος, 2020.
ΑΡΙΣΤΑ 10 !!!